neděle 27. března 2016

Wattpad

Ahojky, dneska je to už asi 2 měsíce co jsem nic nepřidala. A tak se Vám za to chci strašně omluvit. V následujícím měsíci to budu všechno dohánět tak se nelekněte, když toho bude najednou hora. Ale abych se dostala k dnešnímu příspěvku. Rozhodla jsem se vás seznámit s aplikací/ webem WATTPAD. Objevila jsem ji asi před měsícem a můžu říct že jsem na ní úplně závislá. Najdete tam knížky buď: přepisované do e-knihy nebo tvorbu lidí jako jste vy. Samozřejmě, že tam můžete tvořit také a nestojí to nic a to se mi na této aplikaci nejvíce líbí. Můžete tam také soutěžit a se svou knihou vyhrát cenu, ale kdo nechce může se pouze kochat příběhy ostatních. !!!!!!Prosím vás moc, když tam uvidíte nějakou chybku, nepište to tam hned. Mě osobně to přijde jako byste si hráli na učitele.!!!!!
Tak na závěr bych chtěla poděkovat, že to někdo čtete a doufám, že se vám to líbí.
                                                                   Vaše čtenářkaA



Žádné komentáře:

Okomentovat